Kontakt
Pomoc, infolinia:

Infolinia +48 570 810 115 8:00 - 16:00

Pobierz Aplikację WNM

Infolinia 8:00 - 16:00

+48 570 810 115

0
Koszyk:

0 PLN

  • Brak produktów w koszyku

Dostawa

Wszystkie nasze przesyłki przygotowujemy z należytą starannością tak, aby mogły trafić one do Państwa na czas, w nienaruszonym stanie oraz możliwie w jak najlepszej cenie. Liczymy na to, że radość z zakupów dokonanych w naszym sklepie będzie jeszcze większa, dzięki naszej ciągłej pracy nad jak najwyższą jakością dostaw oraz najkrótszym możliwym terminie czasu wysyłek, o który bezustannie dbamy i staramy się go skracać do minimum!

Nasi dostawcy

GLS - nasz standardowy przewoźnik świadczący usługi paczkowe obejmujące 41 państw Europy. Wybierz wygodną dla siebie opcję doręczenia przesyłki, dzięki możliwości jej śledzenia!

REKOMENDACJA WNM-GROUP
Dachser - zapewnia kompleksowy transport we wszystkich krajach Europy, dostawca klasy PREMIUM. Przewoźnik gwarantuje szybką usługę kurierską przesyłek, a kurier zawsze kontaktuje się z Państwem i wcześniej ustala dogodny dzień i godzinę dostawy. Zamówienia realizowane są zarówno w formule paczkowej jak i paletowej.

DHL FREIGHT - szeroki zakres usług i dostaw paletowych na terenie całej Europy. Wykorzystywany głównie przy dużych zamówieniach. Transport obejmuje kontrolę statusu przesyłek oraz usługę doręczenia door- to- door.

DPD - realizuje drobne przesyłki na terenie Niemiec w najniższej możliwej cenie. Przewoźnik gwarantuje szybką dostawę na terytorium kraju dla małych produktów i niewielkich paczek.

Sprawdź jak u nas wygląda proces realizacji zamówień zakupu:

  • Nowe

    Powiadomienie o złożeniu nowego zamówienia wysyłamy do Ciebie chwilę po tym, kiedy potwierdzisz jego złożenie w naszym sklepie. Znajdziesz w nim pełne informacje o swoich wybranych produktach, wybranej metodzie płatności oraz wysyłki.

  • W realizacji

    Kiedy otrzymamy wpłatę do Twojego zamówienia, przejdziemy do jego realizacji. Starannie zabezpieczamy produkty i pakujemy je tak, aby trafiły do Ciebie w nienaruszonym stanie.

  • Wysłane

    Zamówienie jest w drodze, a przesyłkę możesz śledzić w podanym linku w wiadomości. Zachęcamy do obserwowania statusu wysyłki i sprawdzania, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Dostawa jest przewidywana zgodnie z wcześniej podanymi czasami dostawy oraz wybraną metodą wysyłki.

  • Zamknięte

    Paczka została do Ciebie dostarczona pod wyznaczonym adresem i jej status zmienił się na “Dostarczona”. W razie jakichkolwiek pytań odnośnie do dostarczonego produktu zapraszamy do kontaktu z obsługą klienta naszego sklepu.

Drodzy Klienci, wszelkie zapytania o zamówienia hurtowe prosimy wysyłać na adres e-mail: info@wnm-group.pl. Udzielimy Państwu wszelkich niezbędnych informacji dotyczących zamówień hurtowych, a także zapewniamy wycenę indywidualną pod każdego klienta!
Darmowa dostawa
Szybka wysyłka
100 dni na zwrot
Bezpieczne zakupy