Infolinia +48 570 810 115 8:00 - 16:00
Wszystkie nasze przesyłki przygotowujemy z należytą starannością tak, aby mogły trafić one do Państwa na czas, w nienaruszonym stanie oraz możliwie w jak najlepszej cenie. Liczymy na to, że radość z zakupów dokonanych w naszym sklepie będzie jeszcze większa, dzięki naszej ciągłej pracy nad jak najwyższą jakością dostaw oraz najkrótszym możliwym terminie czasu wysyłek, o który bezustannie dbamy i staramy się go skracać do minimum!
GLS - nasz standardowy przewoźnik świadczący usługi paczkowe obejmujące 41 państw Europy. Wybierz wygodną dla siebie opcję doręczenia przesyłki, dzięki możliwości jej śledzenia! |
|
REKOMENDACJA WNM-GROUP |
|
DHL FREIGHT - szeroki zakres usług i dostaw paletowych na terenie całej Europy. Wykorzystywany głównie przy dużych zamówieniach. Transport obejmuje kontrolę statusu przesyłek oraz usługę doręczenia door- to- door. |
|
DPD - realizuje drobne przesyłki na terenie Niemiec w najniższej możliwej cenie. Przewoźnik gwarantuje szybką dostawę na terytorium kraju dla małych produktów i niewielkich paczek. |
Powiadomienie o złożeniu nowego zamówienia wysyłamy do Ciebie chwilę po tym, kiedy potwierdzisz jego złożenie w naszym sklepie. Znajdziesz w nim pełne informacje o swoich wybranych produktach, wybranej metodzie płatności oraz wysyłki.
Kiedy otrzymamy wpłatę do Twojego zamówienia, przejdziemy do jego realizacji. Starannie zabezpieczamy produkty i pakujemy je tak, aby trafiły do Ciebie w nienaruszonym stanie.
Zamówienie jest w drodze, a przesyłkę możesz śledzić w podanym linku w wiadomości. Zachęcamy do obserwowania statusu wysyłki i sprawdzania, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Dostawa jest przewidywana zgodnie z wcześniej podanymi czasami dostawy oraz wybraną metodą wysyłki.
Paczka została do Ciebie dostarczona pod wyznaczonym adresem i jej status zmienił się na “Dostarczona”. W razie jakichkolwiek pytań odnośnie do dostarczonego produktu zapraszamy do kontaktu z obsługą klienta naszego sklepu.
Konto